Blogger Backgrounds

Monday, January 24, 2011

Ya allah
tnpe ku sedar akn putaran masa
detik e2 makin menghampiri diri ku
ap aku suda cp utk jalani tkdir dan ketentuan mu e2??
ap aku suda kuat utk mgharugi detik e2??

Ya allah
kau kuat kn larh hati hamba mu ini
agar mudah bg ku mghadapi ktentuan dri mu
kau beri kn larh y t'baek buat kami
kau p'mudah kn larh sgle nyer
smge dye tros kuat mlwan derita e2

andai aku dberi ksmpatan
ingin skli aku mnjd pendamping d'cc nyer
mnjage dan mrawat
agar aku tros mnjd sbhgian dr idop nyer
xmmpu aku m'byang kn jika dya pegi dri hidup ku
pegi dr pandangan ku
tiada lagi dye d'cc ku
tiada lagi kata-kata syg dan cnte dr nyer
tiada lg ucpan rindu buat ku
tiada lagi tongkat utk membimbing ku
Ya allah jgn larh kau ambl dye dr ku

sungguh
baru ku seda dye amat b'erti buat idop ku
aku amat mnyayagi dri nyer
smpai kapan pown aku ttp d'sni utk nyer

slam syg buat mu,
mange...

No comments:

Post a Comment