Blogger Backgrounds

Friday, January 21, 2011

puisi buat kekasih..

sayang
andai saat ini illahi memanggil ku
kembali......
ku harap kau tabah mengharungi,
detik-detik dan liku hidup ini,
 kerna....
aku xmungkin lagi berada d'cc mu..
aku xmngkn lagi dapt menatap wjah mu e2..
xmngkn lagi aku mmpu mgapai tgn mu..
apatah lagi utk aku mncuri hati mu..
dengan tinta kerinduan,
warkah-warkah kasih sayang,
irama-irama kesyahduan,
bait-bait puisi riang,
dan baris-baris kenangan
yang pernah kita simpul kan..


sayang
andai saat ini saat t'akhir aku d'cc mu,
izin kan aku tatapi tiap lirik wajah mu,
izin kan aku mencuit senyuman mnje,
izin kan aku selami hati mu,
izin kan aku padam kan luka d'hati mu,
biar kan aku taburi sisa hidup ini dgn sedetik bahagia,
agar.....
kau tidak akn mudah melupa kan aku..
kau tidak mudah tinggal kan cinta ku,
kau tidak mudah mengusir rindu y bertandang,
biar ia mnjadi kenangan y tidak pernah mudah kau lupa kan,

sayang
andai masa sudah mengakhiri,
andai saat y d'nanti tiba d'hati,
ku harap kau rela melepas kan ku pergi..
ku harap kau d'cucuri rahmat dari illahi..
sentiasa bahagia,hidup ceria..
akan ku lihat kau dari jauh..
jangan lupa kan aku,walaupown kau sudah b'penganti..
hulur kan doa mu pada ku..
agar aku bisa mendengar lagu suara mu..
aku sentiase merindui diri mu....
sayang.......


























1 comment: